عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : 20 خرداد 1395
بازدید : 141
نویسنده : poorya
B6 درواقع 650i گرن کوپه است که به‌صورت خاص توسط کمپانی نزدیک به ب‌ام‌و یعنی آلپینا مجهز شده است. 

به گزارش پدال، این خودرو فقط به‌صورت تمام چرخ متحرک قابل سفارش است و توسط یک پیشرانه توئین توربو ۴.۴ لیتری و ۸ سیلندر به حرکت درمی‌آید. 

قلب تپنده این خودرو ۶۰۰ اسب بخار قدرت و ۸۰۰ نیوتن متر گشتاور دارد و از گیربکس ۸ سرعته خودکار استفاده می‌کند.

قیمت پایه ب‌ام‌و آلپینا B6 Xdrive گرن‌کوپه ۱۲۳٬۱۹۵ دلار است.

منبع : فرارو


تاریخ : 20 خرداد 1395
بازدید : 127
نویسنده : poorya
کیا اسپورتیج 2017، تابستان امسال توسط این کمپانی کره ای معرفی شد و پس از گذشت چند ماه، محموله ای از آن وارد کشورمان شده است.

 
منبع : صبحانه آنلاین

تاریخ : 20 خرداد 1395
بازدید : 140
نویسنده : poorya
خودروی «می‌باخ S600 Guard» خودرویی جدید با امنیت بسیار بالا از کمپانی مرسدس است که به آن لقب «ناو زرهی» داده شده است.

به گزارش اقتصاد آنلاین، این برای چندمین‌بار است که عنوان «نخستین» توسط کمپانی مرسدس بر سر زبان‌ها می‌افتد و این‌بار نیز این اتفاق با خبر رونمایی از «نخستین خودروی سدان دارای سطح حفاظت بالستیک VR10» رخ داده است.

S600 گارد از نظر ظاهری شبیه مدل‌های معمولی S600 است ولی زیر پوست این غول امنیتی اصلاحاتی بی‌نظیر رخ داده که باعث دریافت گواهینامه VR10 شده و آن را تبدیل به یکی از امن‌ترین خودروهای جهان در برابر حملات سخت و کشنده کرده است.
 
این خودرو ضدگلوله مرسدس در برابر حملات نظامی و انفجار و در برابر راکت مقاوم است و یک رانندگی ایمن را برای سرنشینان خود به ارمغان می‌آورد و تمام این خصوصیات به‌وسیله جنس فولاد بسیار مقاوم به‌کار رفته در بدنه این خودرو میسر شده است.

در ضمن کف این خودرو با صفحات فلزی مقاوم در مقابل انفجار پوشش داده شده است. شیشه‌های آن از ترکیبی ویژه بین آرامید (الیاف مقاوم در برابر حرارت) و پلی‌کربنات ساخته شده‌ است. لاستیک‌های این خودرو نیز طوری طراحی شده‌ که به راننده اجازه ادامه مسیر را برای 30 کیلومتر بدون تایر و در شرایط بحرانی می‌دهد.

علاوه بر تمام ویژگی‌های منحصر به فرد گفته شده، این مدل تمام امکانات مرسدس کلاس C را هم دارد و یک خودروی راحت و لوکس نیز تلقی می‌شود. در بحث فنی این کشتی فوق لوکس دارای پیشرانه V12 به حجم 6 لیتر با دو توربو است که قدرتی معادل 523 اسب بخار و گشتاوری معادل 830 نیوتون‌متر تولید می‌کند.

اضافه شدن جعبه‌دنده 7 سرعته اتوماتیک به آن و در دسترس بودن گشتاور از 1900 دور در دقیقه باعث حصول آرامش و سرعت عمل در شتابگیری‌ها و به‌طور کلی‌تر بهبود عملکرد خودرو می‌شود که در این کلاس خودرویی واقعاً شگفتی‌آفرین است. سرعت نهایی این خودرو 250 کیلومتر بر ساعت گزارش شده است.

پیش از این، خودرو S600 موفق به کسب گواهینامه ERV 2010 شده بود که مربوط به حفاظت خودرو در برابر مواد منفجره است. در حال حاضر قیمت مرسدس میباخ S600 گارد، معادل با 470 هزار یورو در آلمان است. لازم به ذکر است که وسایل نقلیه زره‌پوش خانواده دایملر شامل خودرو‌های G500 گارد، GLE 350 D 4MATIC گارد، GLE 500 4MATIC گارد، S500 گارد است که باید از این به بعد Mercedes-Maybach S 600 Guard را نیز عضوی از این خانواده دانست. 
منبع : فرارو

تاریخ : 20 خرداد 1395
بازدید : 119
نویسنده : poorya
به گزارش صبحانه،  این موضوع از آن جهت برای آئودی اهمیت دارد که ۴۳ درصد از محصولات این کمپانی در سطح جهان به صورت دو دیفرانسیل هستند. سیستم جدید کواترو اُلترا ابتدا در مدل آینده مبتنی بر A4، یعنی آلرود مورد استفاده قرار خواهد گرفت؛ مدلی که قرار است که در تابستان ۲۰۱۶ در بازار حاضر شود.

عملکرد این سیستم به این گونه است که نرم‌افزار مرتبط با آن، تصمیم می‌گیرد که شرایط به صورت دیفرانسیل جلو بهینه است و در نتیجه، به صورت الکترومکانیک، یک کلاچ چند صفحه‌ای را که در پشت گیربکس قرار گرفته، آزاد می‌کند. همچنین یک کلاچ در دیفرانسیل عقب از اتصال خارج می‌شود تا از چرخاندن میل‌گاردان جلوگیری کرده و میزان اصطکاک و اتلاف انرژی کاهش یابد. عکس این فرآیند و درگیر شدن دوباره محور عقب، حداکثر به اندازه ۲۵۰ میلی‌ثانیه زمان خواهد برد.

با وجود این سرعت در تعویض سیستم دیفرانسیل، آئودی نمی‌خواهد که این سیستم صرفاً ‌به شرایط جاده واکنش نشان دهد. در واقع، این واکنش، در شرایط حدَی و به‌ندرت اتفاق می‌افتد. به عنوان مثال، وقتی خودرو در یک جاده خشک حرکت می‌کند و ناگهان با یک مانع لغزنده روبرو می‌شود، ممکن است چنین تغییری در سیستم کواترو الترا رخ دهد. در بسیاری از مواقع، حالت تمام‌چرخ متحرک به دلیل تصمیم‌های پیشگیرانه سیستم، فعال خواهد بود. مثلاً این سیستم می‌داند که در یک سرعت مشخص در یک پیچ، افت چسبندگی خواهد داشت و این موضوع را از نیم ثانیه قبل تشخیص می‌دهد. همچنین در آینده، داده‌های سیستم راهبری و ارتباطات بین‌خودرویی نیاز به واکنش در این سیستم را به حداقل خواهند رساند.

در مرحله پیش‌بینی، پارامتر‌های زیادی وجود دارند که هر ۱۰ میلی‌ثانیه، یک بار اندازه‌گیری می‌شوند. آئودی در هنگامی که سسیتم کنترل پایداری فعال است، محور عقب را درگیر می‌کند؛ چه در زمانی که سیستم کنترل پایداری در حالت «اسپورت» قرار دارد و چه در مواقعی مانند دورهای بالای موتور، حالت رانندگی تخت‌گاز و در پیچ‌های تند که سیستم کنترل پایداری مداخله می‌کند. این در حالی است که آستانه درگیر شدن سیستم دیفرانسیل تمام‌چرخ متحرک، هنگامی که خودرو تشخیص دهد که با یک راننده «داینامیک» روبروست، کاهش می‌یابد. اگر هم به «دریفت» علاقه‌مند باشید، این سیستم می‌تواند در این زمینه به شما کمک کند و هنگامی که راننده می‌خواهد فرمان خودرو را با چرخ‌های عقب کنترل کند، گشتاور مناسبی را به این چرخ‌ها منتقل می‌کند. همچنین، در مواقع نیاز، حالت تمام‌چرخ متحرک می‌تواند تا سقف سرعت خودرو درگیر باشد؛ قابلیتی که بسیاری از رقبا از آن برخوردار نیستند.

هدف آئودی این است که راننده‌های مدل‌های مجهز به سیستم «کواترو الترا» احساس یک خودروی تمام‌چرخ متحرک پیوسته را داشته باشند. کواترو الترا با همکاری «مگنا» توسعه داده شده و زمان آماده‌سازی آن برای مرحله تولید در آئودی، ۵ سال طول کشیده است. این سیستم قرار است که تقریباً‌ در تمام مدل‌های مبتنی بر پلتفرم MLB با موتورهای چهار سیلندر و برخی نسخه‌های با سطح قدرت پایین‌تر شش سیلندر به کار گرفته شود. مدل A4 و همین‌طور نسل بعدی A5، Q5، A6 و A7 از جمله محتمل‌ترین گزینه‌های برای این منظور هستند. در حال حاضر، این سیستم نمی‌تواند گتشاور مدل‌های با سطح عملکرد بالا را مدیریت کند و احتمالاً نمی‌تواند در این نوع مدل‌ها استفاده شود. همچنین سیستم کواترو الترا با دیفرانسیل‌های عقب اسپورت آئودی هماهنگی ندارد.


این سیستم که به همراه هر دو نوع گیربکس دستی و دو کلاچه اتوماتیک ارائه می‌شود، به نظر می‌رسد که هیچ‌گونه هزینه اضافی در بر نخواهد داشت. کواترو الترا هیچ‌گونه افزایش قیمتی ایجاد نخواهد کرد و تقریباً ۴/۵ کیلوگرم نسبت به سیستم قدیمی «تورسن» سبک‌تر است. در حال حاضر، یک سیستم مشابه که توسط GKN توسعه داده شده، در رنج‌روور اووک عرضه می‌شود، ولی از نظر راحتی و عملکردهای پیش‌بینی، با سیستم آئودی فاصله دارد.

 

 

 

 

منبع : صبحانه آنلاین


تاریخ : 20 خرداد 1395
بازدید : 156
نویسنده : poorya

جرمی کلارکسون به پرداخت 100 هزار پوند جریمه محکوم شد و از تهیه‌کننده «تخت گاز» عذرخواهی کرد.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از سان، کلارکسون سال گذشته یکی از تهیه‌کنندگان «تخت گاز» به نام اویسین تیمون را مورد ضرب و شتم قرار داده بود، که همین موضوع به کنار گذاشته شدن او از برنامه انجامید.

پس از این اتفاق تیمون به دلیل ضرب و شتم و نژادپرستی از جرمی کلارکسون شکایت کرد.

حال به نظر می‌رسد که مجری سابق «تخت گاز» علاوه بر پرداخت جریمه نقدی باید از تیمون عذرخواهی می‌کند. کلارکسون در این باره گفت : «من دوباره از اویسین تیمون برای آن اتفاق و عواقبش عذرخواهی می‌کنم. دوباره تکرار می‌کنم او به هیچ وجه در این مورد مقصر نبود.»

بر اساس گزارش‌های موجود این مجری سرشناس بریتانیایی به خاطر دریافت غذابی که مطابق میلش نبود، تیمون را با مشت زد و او را با الفاظی ناشایست و نژادپرستانه خطاب قرار داد.

کلارکسون به عذرخواهی عمومی و پرداخت 100 هزار پوند جریمه نقدی به تیمون محکوم شده است.
 

 

منبع : تابناک


به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بازی و نرم افزار و آدرس pansona.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com