عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : 20 خرداد 1395
بازدید : 134
نویسنده : poorya

فیس لیفت آئودی r8 v10 پلاس به تازگی توسط شرکت b&b ارتقا داده شد.

طبق اعلام شرکت تیونینگ ، این ابر خودروی آلمانی هم اکنون ، با سه سطح توانی 595 اسب بخار و 560 نیوتون متر ، 610 اسب بخار و 570 نیوتون متر و 628 اسب بخار و  585 نیوتون متر عرضه می شود. این اعداد از طریق انجام تیونینگ سامانه های استارت و تزریق سوخت ، بهبود طراحی ecu ، افزودن فیلترهای هوا از جنس الیاف کربنی و سامانه اگزوز مسابقه ای از جنس فولاد ضد زنگ محقق شده است.



[ادامه مطلب را در اینجا بخوانید ...]
تاریخ : 20 خرداد 1395
بازدید : 120
نویسنده : poorya

این خودرو که با طرح کوپه و با بدنه ای تمام زرد رنگ عرضه شده دارای رینگ های پنج پره جدید می باشد .

ابرخودروی لامبورگینی کابررا از لحاظ طراحی کلی شباهت بسیاری به برادر بزرگترش ، اونتادور ، دارد اما چراغ های جلوی آن و اندازه کلی اش کوچک تر و ارتفاع سقف آن پایین تر می باشد. 



[ادامه مطلب را در اینجا بخوانید ...]
تاریخ : 20 خرداد 1395
بازدید : 160
نویسنده : poorya
 

به گزارش صبحانه، ماسک سخنرانی خود را با ضرورت ساخت سیستم حمل و نقل پایدار و کاهش آلودگی هوا شروع کرد و آن را دلیل اصلی وجود تسلا اعلام کرد تا از تولید بیشتر اکسیدهای کربن و افزایش دمای هوا کره زمین جلوگیری کند.

او گفت «چشم انداز بلندمدت و محرمانه» تسلا با ساخت خودروی رودستر شروع شد که تولید محدود داشت و هدف این بود تا نشان دهد خودروهای الکتریکی می توانند قابل اطمینان و سریع باشند. در مرحله بعد مدلهای S و X ساخته شد تا سرمایه کافی در اختیار تسلا قرار دهد تا امروز بتواند خودروی ارزان تر مدل ۳ را طراحی و تولید کنند. خودرویی که با تیراژ بسیار بالا و قیمتی مناسب برای بیشتر اقشار جامعه ساخته می‌شود.

هدف تسلا هدف رسیدن به ظرفیت تولید سالانه ۵۰۰ هزار دستگاه خودرو تا سال ۲۰۲۰ است.

ویژگیهای مدل ۳
ایلان ماسک در ادامه برای معرفی مدل ۳ از ایمنی آن گفت که به طور حتم در همه تست ها ۵ ستاره ایمنی را کسب خواهد کرد چرا که تسلا به ایمنی بیش از هر موضوع دیگری اهمیت می دهد.

همچنین او با اشاره به اینکه «تسلا خودروی کُند نمی سازد» گفت که این خودرو حتی در مدل پایه شتاب صفر تا صد کمتر از ۶ ثانیه خواهد داشت و قطعا مدل های سریعتر هم قابل خرید خواهند بود.

مسافتی که این خودرو با یک بار شارژ طی خواهد کرد حداقل ۳۴۵ کیلومتر است که باز با سفارش باطری های با ظرفیت بالاتر، این مسافت افزایش خواهد یافت. تسلا از اعلام دقیق ظرفیت باطری ها خودداری کرد و تنها به مسافت آن اشاره کرد. همچنین تمام این خودروها به سخت افزارهای رانندگی خودکار تسلا معروف به Autopilot مجهز خواهند بود که در صورت درخواست مشتریان با نصب نرم افزار مربوطه قابل استفاده خواهد بود.


در خصوص فضای داخل خودرو تاکید زیادی بر فضای کافی برای نشستن ۵ بزرگسال شد که ایلان ماسک تاکید کرد این فضا بسیار راحت خواهد بود. این فضا به دلیل قرار گرفتن صندلی های جلو در موقعیتی جلوتر از خودروهای عادی به وجود آمده تا فضای زیادی به صندلی های عقب اختصاص یابد. همچنین سقف آن تمام شیشه خواهد بود که حس فضای راحت به مسافران می دهد و مطابق معمول خودروهای تسلا، فضای بار هم در صندوق عقب و هم در جلو به مقدار کافی در نظر گرفته شده است.

شارژ این مدل هم مانند مدل های S و X می تواند از طریق شبکه ی سوپر شارژرهای تسلا امکانپذیر است که در حال حاضر به تعداد ۳۶۰۰ جایگاه در دنیا هستند و تا پایان سال ۲۰۱۷ ۷۲۰۰ جایگاه افزایش خواهد یافت.

ظرفیت ساخت تعداد باتری سوالی است که همواره از طرف منتقدان تسلا مطرح می‌شود. تسلا با ساخت کارخانه باتری لیتیوم-یون خود به نام Giga factory در ایالت نوادا می خواهد نیاز خود را تامین کند. این کارخانه که از لحاظ حجم زمین یکی از بزرگترین ساخته های بشر است از لحاظ ابعاد بعد از کارخانه بویینگ در واشنگتن دومین کارخانه بزرگ جهان است و می تواند در زمان تولید کامل معادل تمام کارخانه های تولید این نوع باتری‌ها تولید داشته باشد. البته تولید در قسمتی از این کارخانه از حالا شروع شده است.

در خصوص طراحی ظاهری آن، می توان رگه هایی از هر دو مدل S و X را دید. در جلوی خودرو نبود جلو پنجره که به طور معمول برای خنک کردن موتورهای درون سوز کاربرد دارد خودنمایی می کند. ورودی های باریک عمودی هوا در گوشه های سپر جلو که برای خنک کردن ترمزها استفاده می شوند جذابیت جلوی آن را بالا برده اند.

البته از طراحی چراغ های جلوی آن هم نباید غافل شد که هر بیننده ای را در نگاه اول به یاد پورشه پانامرا می اندازد. در بخش عقب، درب صندوق عقب تمام شیشه ای با شیب زیاد خودروهای کوپه را تداعی می کند. در داخل خودرو یک صفحه ال سی دی ۱۵ اینچی که بر خلاف مدل های قبلی به طور افقی قرار گرفته خود نمایی می کند. البته باید به خاطر داشت که این خودرو در مرحله کانسپت است و ممکن است مانند مدل X که طراحی ال سی دی آن در زمان تولید بازبینی شد دچار تغییراتی شود.

قیمت پایه این خودروی سدان که ۳۵ هزار دلار خواهد بود که با توجه به معافیت های مالیاتی در ایالات متحده، می تواند قیمت آن به زیر ۳۰ هزار دلار برسد.

تا پایان برنامه رونمایی بیش از ۱۳۰ هزار نفر با پرداخت هزار دلار ودیعه، این خودرو را بدون دیدن ظاهر و قیمتش پیش خرید کردند تا در شروع تولید آن که اواخر سال ۲۰۱۷ خواهد بود اولین کسانی باشند که این خودرو را سوار می شوند.
 
 
 
 
 
 

تاریخ : 20 خرداد 1395
بازدید : 177
نویسنده : poorya
سوزوکی قصد دارد امسال سه محصول جدید خود را در ایران‌خودرو به تولید برساند. این خودروساز ژاپنی برنامه‌ریزی کرده تا سطح فعالیت خود را در بازار ایران گسترش داده و سهم بیشتری از خودروهای مونتاژی را در این بازار از آن خود کند.

به گزارش اقتصادنیوز، سوزوکی تا پایان سال جاری سه محصول سوئیفت، سیاز و ویتارای جدید را روانه بازار ایران خواهد کرد. سوئیفت و ویتارا دو مینی شاسی بلند و سیاز سواری سدان خانوادگی است که سوزوکی برای تولید در ایران پیشنهاد داده است.

سوزوکی سوئیفت با سه حجم موتور 1.2، 1.4 و 1.6 هزار لیتری تولید خواهد شد که که قیمت آن بین 44 تا 77 میلیون تومان اعلام شده است.

سیاز نیز حدود 100 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده و ویتارای جدید حول و حوش 130 میلیون تومان قیمت خواهد داشت.

آنگونه که سایت رسمی ایران‌خودرو به نقل از هاشم یکه زارع خبر داده، ایران‌خودرو قصد دارد امسال سطح همکاری خود را با دو خودروساز ژاپنی بالا ببرد از این رو با انتخاب سوزوکی به عنوان شریک چهارم خود، برنامه‌ریزی کرده تا محصولات جدیدی از این برند را روانه بازار خودرو ایران کند.

بزرگترین خودروساز ایران در نظر دارد تا تولید این سه خودرو را در واحد مشهد خود آغاز کند که در این صورت بر اساس قانون ساخت داخل و خواسته وزارت صنعت باید حداقل 40 درصد قطعات این خودرو را از سوی قطعه‌سازان داخل کشور تامین کند. اما با توجه به شمارگان پایین این خودروها بعید است که قطعه‌سازان داخلی تن به سرمایه‌گذاری برای ساخت داخل قطعات این سه خودرو کنند.

پیش از این قرار بود که ایران‌خودرو، سوزوکی کیزاشی را روانه بازار کند که به علت آغاز تحریم‌ها از این اقدام خود منصرف شد.

از سویی دیگر ایران‌خودرو در نظر دارد با یکی از زیر مجموعه‌های هلدینگ رنو- نیسان به همکاری بپردازد و آن را به عنوان شریک ششم خود انتخاب کند. ظاهرا بناست تا این خودروساز با شرکت داتسون به عنوان یکی از زیر مجموعه‌های نیسان، تولید خودروهای زیر 50 میلیون تومانی را در دستور کار خود قرار دهد. گفته می‌‌شود داتسون تنها خودروساز ژاپنی است که می‌تواند با توجه به سطح درآمد ایرانیان به تولید خودروهای ارزان که زیر 50 میلیون تومان قیمت دارند، بپردازد.

منبع : فرارو


تاریخ : 20 خرداد 1395
بازدید : 140
نویسنده : poorya
شرکت های خودروسازی رقابت تنگاتنگی با هم دارند.

به گزارش توریسم آنلاین، در این تصویر رونمایی از جدید ترین مدل "بی ام و" در مونیخ آلمان را می بینید؛ خودرویی بی نظیر که باعث شگفتی جهانیان شد.

 

منبع : فرارو


به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بازی و نرم افزار و آدرس pansona.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com