عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : 20 خرداد 1395
بازدید : 151
نویسنده : poorya











تاریخ : 20 خرداد 1395
بازدید : 169
نویسنده : poorya
قيمت ماشين: 300000 يورو













تاریخ : 20 خرداد 1395
بازدید : 189
نویسنده : poorya
قیمت: 57000 دلار











تاریخ : 20 خرداد 1395
بازدید : 164
نویسنده : poorya

کمپانی : کمپانی هیوندا مدل جدید سانتافه را با تغییر اساسی نسبت به مدل قبلی تولید و به بازار عرضه کرد . مدل جدید با استقبال فوق العاده ای خصوصا ً در بازار ایران مواجه شد . طراحی بدنه : کمپانی هیوندا با کپی برداری از طراحی بدنه فولکس توآرگ که یک SUV ( چند کاره ) کامل ، قوی و بسیار موفق است چهره ای جذاب برای سانتافه ایجاد کرد ، بخاطر همین موضوع به طراحی ظاهری این خودرو خصوصا ً وقتی با دیدنش ، قابلیت های فولکس در ذهنتان مرور می شود ، نمی توان ایراد گرفت و در این امتحان سانتافه با یاری فولکس موفق شد . طراحی داخلی : در این موضوع باز کمک فولکس توآرگ باعث شد سانتافه موفق شود ، داخل سانتافه زیباست و تریم داخلی کاملا ً قابل قبول می باشد ، استفاده از نور آبی در داشبرد زیبائی خاصی در شب به سالن این خودرو داده . این خودرو هفت نفره بوده و فضا برای هر هفت سرنشین کافی است . ارگونومی : در سطح قابل قبولی است و با توجه به ابعاد بزرگ سانتافه شما کنترل و دید لازم را البته در نیمه ی جلوی خودرو دارید ولی در نیمه ی عقبی خودرو به دو علت تیرگی شیشه ها و ابعاد شیشه ی عقب کمی ضعف دیده می شود . ایمنی : ایمنی در این خودرو مطابق با استاندارد های روز و طبق گزارشات NHTSA  دارای تمامی ۵ ستاره از  ستاره های ایمنی می باشد . موتور : موتور۲٫۷  لیتری V6  با ۲۴ سوپاپ و ضریب تراکم ۱۰:۱  توان تولید ۱۸۵ ( HP )  اسب بخار در ۶۰۰۰ دور و NM ) 248 ) نیوتن متر در ۴۲۰۰  دور را دارد . انتقال نیرو در سانتافه در دو محور جلو و عقب انجام می شود ( ۴WD ) . آلایندگی در سانتافه از استاندارد یورو IV بر خوردارست . وزن خالص خودرو ۱۸۵۵ کیلوگرم و شتاب ۰ – ۱۰۰ آن برابر ۱۱٫۷ ثانیه می باشد . گیربکس : گیربکس اتومات ۵ سرعته با قابلیت تعویض دستی ( تیپ ترونیک ) . ساسپنشن : تعلیق در جلو مک فرسون و عقب تعلیق چند گانه با فنر کششی ترمز : دیسکی خنک شونده در جلو و دیسکی در عقب که دارای سیستم ABS می باشد . سیستم های پایداری : سانتافه مجهز به ESP به جهت پایداری بیشتر می باشد . آپشن : ۱۲ ایربگ در مدل فول شامل : داشبرد ، فرمان ، جانبی و ایربگ های پرده ای رینگ اسپرت  R 17 65 / 235 زاپاس فول سایز فرمان بشکن دستگیره های کروم شیشه ی رنگی کنترل کننده ی اشعه ی آفتاب گریل رادیاتور کرومی باربند سقفی مه شکن کول باکس قطب نما روی آینه چراغ وسط دوم برای عقب خودرو صندلی های برقی برای راننده و سرنشین کامپیوتر سفری تنظیم کننده ی اتوماتیک ارتفاع اتوموبیل سیستم ضد یخ برف پاک کن کنترل سرعت اتومات سنسور باران برف پاک کن جلو سیستم صوتی با ۵ بلندگو و تیوتر و ساب ووفر کلید های کنترل پخش روی فرمان سیستم تهویه مطبوع تمام اتومات سیستم کنترل کیفیت هوای داخل کابین تست درایو : دنبال هندلینگ نباشید ، سانتافه را برای یک رانندگی ساده و کلاسیک بخرید ، البته تقریبا ً این وجه مشترک ۹۰ درصد ماشین های بلند دنیا ست ولی آسایش ، فضای مناسب سالن ، زیبائی و امکانات خوبی را در اختیار شما می گذارد . عدد ۰ تا ۱۰۰ معرفی شده توسط کمپانی ۱۱٫۷  ثانیه می باشد ولی در تستی که کردم ظرف ۱۴ ثانیه توانستم از سکون به ۱۰۰ کیلومتر برسم که البته این برای یه ماشین ۱۷۶۵ کیلوئی توی فشار هوای تهران خیلی هم بد نیست ، میشه گفت با شتاب پراید یا ۱۳۰۰ ۲۰۶   تقریبا ً برابره . حداکثر سرعت سانتافه ۲۲۰ کیلومتر و متوسط مصرف آن ۱۰,۶ لیتر می باشد که بنده چنین مصرفی را هیچ وقت در این ماشین ندیده ام و بیشتر حدود ۱۵ لیتر به بالا را خود ماشین نشان می داد . ابعاد بزرگش توی شهری مثل تهران خیلی مناسب نیست و دید کم عقب سانتافه از معایب اونه ، توی حرکت اولیه ماشین به آرامی دور می گیره ولی به محض تعویض اولین دنده این مشکل تا حدودی حل میشه . رانندگی با سانتافه لذت بخشه خصوصا ً در مسیر های کوهستانی و همچنین به اندازه ی خودش پایداری داره و اگر کسی یکمی هم توی پیچ ها بهش فشار بیاره اون جواب بدی بهش نمیده ، داشتن آپشن های زیاد یکی از جذابیت های سانتافه است .  ترمز برای هر کسی که یکمی از ماشین و رانندگی بدونه شاید اولین چیزی باشه که بهش دقت کنه سانتافه ترمز نسبتا ً خوبی داره که به نسبت یه SUV معمولی ۱۸۰۰ کیلوئی کره ای ، قابل قبوله . با همه ی این حرف ها بعید می دونم اگر یک روزی بخوام یه ماشین SUV بخرم سانتافرو انتخاب کنم ولی زیبائی های این ماشین برام جالبه
تاریخ : 20 خرداد 1395
بازدید : 130
نویسنده : poorya

فرار کن ، فرار

http://up.vatandownload.com/images/f92xqhjbb4vgk7avxb4e.jpg

در ابتدا همه چیز تیره و تار است .چهره خسته و بی رمق یک مرد دیده می شود مردی که درون یک خودروی واژگون شده گیر افتاده است مرد با وضعیتی نیمه هشیار درون خودروی چپ شده رو ی ریل راه آهن دیده می شود. ناگهان صدای قطاری از دور بهگوش می رسد همزمان با آنکه مرد کم کم به هوش می آید ، خاطراتی را از پس ذهنش مرور می کند خاطراتی که شامل یک تعقیب و گریز جانانه از دست نیرو های پلیس است گاهی هم یاد درگیری فیزیکی با ماموران می افتد قطار نزدیک تر می شود مرد یاد زمانی می افتد که با یک دستگاه فورد شلبی GT 500 از دست نیروهای ویژه فرار می کرد صدای بوق قطار بلند تر می شود .صذای نجات بخشی مدام اسم مرد را صدا می زند جک جک مرد آرام آرام از جای خود تکان می خورد در همین حین خاطره جنگی که با یک آئودی R8 داشت برایش زنده می شود حالا دیگر قطار به نزدیکی خودرو واژگون شده رسیده است مرد تلاش می کند از خودرو خارج شود با لگد شیشه را می شکند تا رسیدن قطار فاصله ای نمانده است .مرد نیمی از بدن خود را از خودرو خارج می کند ودرست در همین موقع ...

جنون جدید برای عاشقان سرعت

http://up.vatandownload.com/images/tgf4o1kgtk1jbq9v2r.jpg

هر آنچه خواندید ، شرح وقایع تیزری بود که از سوی شرکت EA طراح و تولید کننده ی مجموعه بازی های خودرویی need for speed (جنون سرعت) روی اینترنت قرار گرفته بود در پایان فیلم کوتاه شعاری روی صفحه نقش می بندد |مسابقه برای زندگی تو ،مسابقه درون زندگی تو| کمپانی آلکترونیک آرتز نسخه فوق را با همکاری تیم black box روانه بازار خواهد کردنسخه ای که به نام THE RUN خواهد بود سابقه همکاری این دو قول بزرگ نرم افزاری بازی تقریبا نا موفق under cover بود .بر خلاف تمام ورژن های نید فور اسپید ، داستان این قسمت بسیار متفاوت و شامل قاچاق و درگیری رو در رو با پلیس نیز است . گفته می شود در این بازی به منظور هیجان ، هیچ گونه قوانین بازدارنده ای نه محدودیت سرعتی و ه عهد و پیمانی هر آنچه هست تنها پیمودن مراحل از پیش تعیین شده است .از طرفی کارشناسان و معتقدان از این بحث می ترسند که عاقبت این بازی به سرنوشت مجموعه GTA دچار شود که به شدت از سوی خانواده ها سرزنش می شود. داستان و محل رخدادهای این قسمت بین سان فرانسیسکو ونیو یورک متغییر است البته در این بین سفر هایی به لاس وگاس دنور و دیترویت هم خواهید داشت . برای اولین بار روند بهبود دست فرمان و توانایی های راننده در خلال بازی گنجانده شده است .این اقدام تنها به دلیل این است که شما در زمانی این بازی را انجام می دهید که خطرناک ترین راننده ها خطرناک ترین جاده ها و خطرناک ترین پلیس ها در انتظارتان است .دربارهع این بازی تضمین شده است که عملکرد نیرو های پلیس هوشمندانه تر و صد البته سخت تر شده است برنامه نویسان این نسخه تصمیم گرفتند تا برای موتور گرافیکی آن از مدل Frostbite استفاده کنند پردازنده بسیار قدرتمندی که در بازی جنگی بتلفیلد خود را نشان داده بود .شایعه شده است که برای اولین بار می توان یکی از نسخه های نید فور اسپید را به صورت اول شخص نیز بازی کرد تا جای که گفته می شود 10 درصد بازی را باید با پای پیاده پیمود.

http://up.vatandownload.com/images/a5x7rt8pyps109hcto17.jpg

کمپانی EA نید فور اسپید فوق را برای کنسول های نینتند و 3DS و پلی استیشن 3 و XBOX و wii و همچنین کامپیوترهای خانگی طراحی کرده است .

http://up.vatandownload.com/images/dwn6a812dgz8ehfa8hv2.jpg

http://up.vatandownload.com/images/1mvyg6darvhosbzqqza.jpg

http://up.vatandownload.com/images/chxbermsfvmef21uqbk.jpg



به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بازی و نرم افزار و آدرس pansona.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com